Atunci cand intampini o problema legata de serviciile bancare sau ai nevoie de informatii suplimentare, este esential sa stii cum poti lua legatura rapid si eficient cu banca ta. BRD – Groupe Societe Generale pune la dispozitia clientilor sai mai multe canale de comunicare pentru sesizari, intrebari sau solicitari de asistenta.
In acest articol, iti prezentam toate metodele prin care poti contacta serviciul de relatii cu clientii BRD, inclusiv numerele de telefon utile, programul de functionare si pasii necesari pentru a depune o sesizare.
Metode de contact BRD

Sediu central BRD
Adresa: Turn BRD, Bd. Ion Mihalache 1-7, Sector 1, 011171, Bucuresti
MyBRD Contact (asistenta clienti)
Telefon: +4 021 302 6161 (apelabil din orice retea)
TelVerde: 0800 803 803 (gratuit, doar in reteaua fixa Telekom Romania)
Numar scurt: *BANCA / *22622 (tarif normal in retelele mobile Orange, Vodafone, Telekom, Digi)
Email: [email protected]
Program informatii comerciale
Luni – Vineri: 08:00 – 21:00 (GMT+2)
Sambata – Duminica: 08:00 – 20:00 (GMT+2)
Autoritati publice – solicitari
Email: [email protected]
(doar pentru comunicari oficiale, non-comerciale)
Solutionare alternativa a litigiilor
CSALB – Centrul pentru Solutionarea Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar
Telefon: 021 9414
Email: [email protected]
Website: www.csalb.ro
SAL-FIN – pentru sectorul financiar non-bancar (ASF)
Adresa corespondenta: Splaiul Independentei nr. 15, sector 5, Bucuresti
Fax: 021 659 64 36
Telefon: 0800 825 627 sau +4 021 668 12 08
Website: www.salfin.ro
Sugestii si Sesizari
Telefon: +4 021 302 6163 (apelabil din orice retea)
TelVerde: 0800 802 208 (gratuit, doar in reteaua fixa Telekom Romania)
Program BRD
Luni 09:00 – 16:45
Marti 09:00 – 16:45
Miercuri 09:00 – 16:45
Joi 09:00 – 16:45
Vineri 09:00 – 16:45
Sambata Inchis
Duminica Inchis
Carduri BRD

Carduri de debit BRD
Cardurile de debit BRD sunt instrumente utile pentru plati zilnice, retrageri de numerar si cumparaturi online. Printre cele mai populare carduri se numara:
Visa Classic Debit / Mastercard Standard – pentru operatiuni de zi cu zi
BRD Mastercard Young – pentru tineri intre 14 si 25 de ani
Visa Platinum / Mastercard Gold – cu beneficii premium si asigurari incluse
Carduri de credit BRD
Cardurile de credit iti ofera flexibilitate financiara, posibilitatea de a plati in rate si acces la oferte speciale:
Cardul de credit Standard (Visa/Mastercard) – rambursare flexibila si perioada de gratie de pana la 45 zile
Cardul Partener – utilizabil pentru plati in rate fara dobanda la comercianti parteneri
Cardul Gold/Platinum – limite mai mari de credit, servicii premium si asigurari de calatorie.
Credite BRD

BRD – Groupe Societe Generale ofera o gama diversificata de credite destinate persoanelor fizice, adaptate diferitelor nevoi financiare: de la achizitii personale de zi cu zi pana la investitii importante, precum cumpararea unei locuinte. Produsele de creditare BRD se remarca prin transparenta, flexibilitate si consultanta profesionala, pentru ca fiecare client sa poata lua o decizie informata.
Credit de nevoi personale – BRD You Personal
Un credit rapid si flexibil, ideal pentru acoperirea cheltuielilor personale:
Valoare: pana la 130.000 lei
Perioada: pana la 5 ani
Fara garantii reale
Dobanda fixa sau variabila, in functie de alegere
Posibilitate de obtinere online, prin YOU BRD
Util pentru renovari, vacante, achizitii sau refinantarea altor credite.
Credit imobiliar/ipotecar – BRD Habitat
Pentru achizitia, constructia sau renovarea unei locuinte:
Valoare mare de finantare, in functie de venit si garantie
Dobanda fixa sau variabila, in lei sau valuta
Perioada de rambursare: pana la 30 de ani
Posibilitatea de a include avansul in credit (pentru anumite conditii)
Asigurari incluse (locuinta, viata)
Ideal pentru achizitionarea primei locuinte sau pentru investitii imobiliare.
Credit Prima Casa / Noua Casa
Un program guvernamental sustinut de BRD:
Avans redus: de la 5%
Dobanda redusa: IRCC + marja fixa
Perioada: pana la 30 de ani
Intrebari frecvente BRD
Care este numarul de telefon BRD pentru asistenta clienti?
Pentru asistenta generala privind produsele si serviciile oferite de BRD, clientii pot apela numarul +4 021 302 6161, apelabil din orice retea fixa sau mobila din Romania sau din strainatate. Acest numar este destinat informarii comerciale, consilierii in utilizarea serviciilor bancare si solicitarilor legate de conturi, carduri, credite sau online banking. Pentru apeluri gratuite din reteaua fixa Telekom Romania, BRD ofera si un numar TelVerde: 0800 803 803.
Exista un numar scurt pentru apelarea BRD din retelele mobile?
Da, pentru o apelare mai rapida din retelele mobile principale din Romania (Orange, Vodafone, Telekom Mobile si Digi Mobil), clientii pot forma numarul scurt *BANCA sau *22622. Apelurile catre acest numar sunt tarifate normal, in functie de planul tarifar al utilizatorului. Este o optiune comoda si eficienta, in special pentru cei care apeleaza frecvent serviciul de relatii cu clientii.
Care este adresa de email pentru relatia cu clientii BRD?
Pentru intrebari, sugestii, cereri de informatii despre produsele bancare sau probleme de utilizare a serviciilor, clientii pot contacta BRD prin email la [email protected]. Adresa este destinata exclusiv comunicarii comerciale si ofera un canal alternativ pentru cei care prefera contactul scris in locul apelurilor telefonice. Raspunsurile se ofera de obicei in intervalul de program al serviciului de suport.
Care este programul de lucru al serviciului de relatii cu clientii BRD?
Serviciul de relatii cu clientii BRD este disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 si 21:00, iar in zilele de sambata si duminica intre orele 08:00 si 20:00 (ora Romaniei – GMT+2). In afara acestui program, clientii pot accesa serviciile de urgenta, care functioneaza non-stop, 24 de ore din 24, pentru situatii precum blocarea cardului, tranzactii suspecte sau alte incidente urgente.
Ce numar pot apela pentru sugestii, reclamatii sau sesizari?
Pentru transmiterea de sugestii, reclamatii sau sesizari privind relatia cu banca, BRD a pus la dispozitie un numar special dedicat: +4 021 302 6163. De asemenea, exista si un numar TelVerde gratuit 0800 802 208, accesibil doar din reteaua fixa Telekom Romania. Aceste linii sunt utile pentru raportarea nemultumirilor, problemelor nerezolvate sau solicitarilor legate de calitatea serviciilor.
Unde se afla sediul central al BRD?
Sediul central al BRD – Groupe Societe Generale este localizat in Bucuresti, in cladirea Turn BRD, situata pe Bulevardul Ion Mihalache, nr. 1-7, sector 1, cod postal 011171. Aceasta este locatia administrativa principala a bancii, insa pentru operatiuni bancare obisnuite, clientii sunt incurajati sa se adreseze agentiilor din reteaua BRD sau sa utilizeze canalele digitale puse la dispozitie (aplicatia YOU BRD, internet banking etc.).
Care este adresa de email pentru autoritati publice sau solicitari oficiale?
Pentru comunicari oficiale cu autoritati publice (de exemplu, in context juridic sau administrativ), BRD utilizeaza adresa [email protected]. Aceasta este exclusiv destinata solicitarilor necomerciale si nu inlocuieste comunicarea scrisa oficiala prevazuta de legislatie. Publicarea acestei adrese nu implica acceptul bancii pentru transmiterea actelor prin email in cadrul unui proces civil sau penal.
Exista institutii care ajuta clientii in solutionarea litigiilor cu BRD?
Da, clientii care doresc solutionarea amiabila a disputelor cu BRD pot apela la doua institutii independente.
Prima este Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB), care poate fi contactat la 021 9414 sau pe email la [email protected].
Accesul rapid la informatii de contact este esential pentru orice client BRD care doreste sa beneficieze de suport eficient, sa depuna o sesizare sau sa obtina detalii despre produsele bancare. Fie ca preferi comunicarea telefonica, prin email sau direct din aplicatia YOU BRD, banca ofera multiple canale moderne si usor de utilizat.
Am un credit luat de la Brad pe care din luna aprilie 2025 nu îl mai pot plăti din cauza la niște dosare penale și la care sunt arestat la domiciliu și nu pot merge la munca sa pot plăti, ce am de făcut pentru a anula ratele?