E.ON este unul dintre principalii furnizori de energie electrica si gaze naturale din Romania, deservind milioane de clienti casnici si companii. Intr-o lume in care serviciile esentiale precum electricitatea si gazele trebuie sa fie disponibile in permanenta, accesul rapid la suportul oferit de E.ON este extrem de important.
Compania pune la dispozitie mai multe canale de comunicare pentru a raspunde prompt solicitarilor clientilor sai: de la numere de telefon special dedicate urgentelor, la servicii de relatii cu clientii prin e-mail, aplicatii mobile sau platforme online. In plus, E.ON are un program bine structurat pentru fiecare tip de solicitare, astfel incat interventiile sa fie eficiente, iar experienta clientilor – cat mai placuta si lipsita de stres.
Date de contact E.ON
Telefon – Clienti casnici si business
0265 200 366
0265 200 900
Disponibil non-stop (robot Ioana). Pentru consultanti umani: Luni–Vineri, 08:00–20:00.
Telefon – IMM-uri (companii mici si mijlocii)
0800 800 477 (apel gratuit)
Urgente electricitate (Delgaz Grid)
0800 800 929 (apel gratuit, 24/7)
0232 200 430 / 431 / 432 (tarif normal)
Urgente gaze naturale (Delgaz Grid)
0800 800 928 (apel gratuit, 24/7)
0265 200 928 (tarif normal)
Adresa postala
O.P. 9, C.P. 10, Targu-Mures, judetul Mures
Timp de raspuns: max. 30 zile calendaristice
E-mail
office@eon
Reclamatie E.ON
Online (cea mai rapida metoda)
Acceseaza sectiunea „Servicii si ajutor” de pe site-ul E.ON Romania, apoi:
Cauta optiunea „Trimite o sesizare / reclamatie”
Completeaza formularul cu datele tale si detaliile problemei
Poti atasa documente justificative
Prin posta
Trimite reclamatia ta scrisa la adresa:
E.ON Energie Romania
O.P. 9, C.P. 10, Targu-Mures, judetul Mures
Include: nume complet, cod de client, adresa de corespondenta, explicatia situatiei, copii ale facturilor sau documentelor relevante.
Telefonic
Poti face o sesizare si telefonic:
0265 200 366 / 0265 200 900
Consultant disponibil L–V, 08:00–20:00
Programare in magazinele E.ON
Programare online (E.ON eBooking)
Pasii de urmat
Selecteaza judetul si orasul in care doresti sa faci vizita.
Alege magazinul E.ON dorit.
Completeaza datele personale si selecteaza ziua si ora preferata.
Dupa confirmare, vei primi un e-mail cu un cod unic de programare.
In ziua programarii, introdu codul in aparatul de emitere tichete din magazin pentru a fi preluat de un consultant.
Program E.ON
Program magazine E.ON
Luni 08:00 – 16:00
Marti 08:00 – 16:00
Miercuri 08:00 – 16:00
Joi 10:00 – 18:00
Vineri 08:00 – 16:00
Sambata Inchis
Duminica Inchis
Transmitere index E.ON

Modalitati de transmitere a indexului
Aplicatia mobila E.ON Myline
Gratuita, disponibila in Google Play / App Store
Intri in cont si alegi optiunea „Transmite index”
Introduci valoarea exacta afisata de contor
Contul online E.ON Myline (desktop)
Accesezi https://myline.eon.ro
Te autentifici si urmezi pasii pentru transmiterea indexului
Telefonic – apel automat
0265 200 900 / 0265 200 366 – non-stop
(robotul „Ioana” iti permite sa introduci indexul direct de pe tastatura)
Serviciul E.ON Chat (pe site)
Disponibil non-stop
Selectezi optiunea „Transmite index autocitit”
E.ON Myline

Ce poti face in E.ON Myline?
Gestionezi facturile
Vezi, descarci si platesti facturile online
Istoric al platilor si consumului
Primesti notificari despre scadente
Transmiti indexul contorului
Simplu si rapid, in perioada de autocitire
Administrezi contractele si locurile de consum
Adaugi sau gestionezi mai multe locuri de consum
Actualizezi datele personale si poti solicita modificari contractuale
Primesti oferte personalizate
Acces exclusiv la oferte speciale pentru clientii Myline
Comunici cu E.ON
Trimiti sesizari, reclamatii sau solicitari
Primesti raspunsuri fara sa stai la telefon
Contract online E.ON

Ce tipuri de contracte poti incheia online?
Furnizare energie electrica
Furnizare gaze naturale
Pachete duale (electricitate + gaze)
Contract de prosumator
Servicii tehnice sau solutii verzi (ex. fotovoltaice)
Cum inchei contractul online: pasii principali
Acceseaza site-ul oficial
https://www.eon.ro – sectiunea „Incheie un nou contract” sau direct din contul Myline.
Alege oferta potrivita
Poti compara oferte de pret personalizate
Selectezi tipul de loc de consum (casnic, business etc.)
Completeaza formularul
Informatii personale (nume, CNP, adresa, cod loc consum)
Date despre locul de consum si contor
Incarca documentele necesare
Copie CI
Factura veche sau act de proprietate/inchiriere
Extras de cont (daca doresti plata prin direct debit)
Semneaza electronic contractul
Vei primi documentele prin e-mail sau in contul Myline
Semnatura poate fi realizata simplu, online, fara a avea nevoie de semnatura digitala calificata
Primesti confirmarea
Dupa validare, contractul intra in vigoare conform termenului indicat.
Intrebari frecvente despre E.ON
Care sunt datele de contact E.ON pentru clienti persoane fizice?
Clientii casnici pot contacta E.ON telefonic la 0265 200 900 sau 0265 200 366, disponibile non-stop pentru informatii generale si index. Daca doresti sa vorbesti cu un consultant uman, programul este de luni pana vineri, intre orele 08:00 – 20:00. Pentru urgente electrice, se apeleaza 0800 800 929, iar pentru gaze naturale 0800 800 928, ambele fiind gratuite si disponibile 24/7.
Cum pot face o reclamatie catre E.ON?
Reclamatiile pot fi trimise online prin contul E.ON Myline sau sectiunea „Servicii si Ajutor” de pe eon.ro. Alternativ, se pot transmite prin posta la adresa O.P. 9, C.P. 10, Targu-Mures, judetul Mures. Termenul legal de raspuns este de maximum 30 de zile calendaristice.
Care este programul magazinelor E.ON?
Magazinele E.ON functioneaza de luni pana vineri, astfel: luni, marti, miercuri, vineri: 08:00 – 16:00, iar joi: 10:00 – 18:00. Accesul se face numai cu programare prealabila, realizata online prin platforma E.ON eBooking sau telefonic la 0265 208 466.
Cum transmit indexul autocitit la E.ON?
Indexul poate fi transmis prin aplicatia mobila E.ON Myline, contul de pe site, telefonic la 0265 200 900 (robot interactiv), sau prin chatul online de pe site. Transmiterea se face doar in perioada comunicata (de regula, lunar) si trebuie introdus codul locului de consum si cifrele contorului.
Cum imi fac cont in platforma E.ON Myline?
Contul E.ON Myline se creeaza gratuit la myline.eon.ro. Ai nevoie de o adresa de e-mail valida, o parola si codul de client, pe care il gasesti pe factura. Dupa inregistrare, primesti un e-mail de confirmare si iti activezi contul.
Pot incheia un contract cu E.ON online?
Da, E.ON permite semnarea online a contractelor pentru energie electrica, gaze naturale sau servicii verzi. Trebuie sa accesezi site-ul eon.ro, sectiunea „Incheie un nou contract”, unde completezi datele personale, incarci actele necesare si semnezi digital. Procesul dureaza in medie 10–15 minute, iar confirmarea vine in cateva zile lucratoare.
Ce numar trebuie sa sun in caz de urgenta legata de gaze?
Pentru orice urgenta privind gazele (miros de gaz, scurgeri, incendii), trebuie sa suni imediat la 0800 800 928 – apel gratuit, disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Daca linia este ocupata, poti apela si 0265 200 928 la tarif normal.
Care este numarul pentru IMM-uri sau firme mici?
Companiile mici si mijlocii (IMM-uri) pot suna gratuit la 0800 800 477 pentru informatii despre facturi, plati sau oferte comerciale. De asemenea, au acces la suport online prin platforma E.ON Myline Business si in magazinele E.ON, cu programare.
E.ON ofera clientilor sai – persoane fizice sau juridice – o gama completa de servicii moderne, usor accesibile si adaptate nevoilor actuale. Fie ca ai nevoie sa transmiti indexul, sa faci o reclamatie, sa inchei un contract online sau sa iei legatura cu un consultant, ai la dispozitie canale variate: telefon, online, aplicatie mobila si magazine fizice (cu programare).
Leave a comment