E.ON ofera multiple modalitati de contact pentru clienti casnici si business, oferind suport pentru orice tip de solicitare legata de energie electrica sau gaze naturale. Daca ai nevoie de asistenta, poti contacta E.ON prin telefon, email, chat online sau direct in magazinele lor. Mai jos gasesti toate detaliile necesare pentru a lua legatura rapid cu serviciul de relatii clienti E.ON.
Nr telefon EON relatii clienti pentru apeluri rapide
Pentru orice intrebare legata de facturi, plati sau reconectari, serviciul Call Center E.ON este disponibil la urmatoarele numere de telefon:
- 0265 200 366 (apelabil din orice retea, tarif normal)
- 0265 200 900 (disponibil nonstop pentru informatii generale)
Daca doresti sa vorbesti cu un consultant, acest serviciu este disponibil de luni pana vineri intre orele 8:00 si 20:00.
Urgente electricitate si gaze naturale

E.ON pune la dispozitie numere speciale pentru urgente:
- Electricitate: 0800 800 929 (numar gratuit)
- Gaze naturale: 0800 800 928 (numar gratuit)
In cazul in care locul tau de consum se afla in zona de distributie Delgaz Grid, mai poti apela si la numerele 0232 200 430 / 431 / 432 sau 0265 200 928 pentru asistenta suplimentara.
Alte metode de contact E.ON

Pe langa contactul telefonic, E.ON ofera si alte optiuni pentru clienti:
- E.ON Myline
Platforma online unde poti:- Transmite indexul autocitit
- Verifica facturile si soldul
- Gestiona contractele si locurile de consum

- E.ON Chat
Un serviciu disponibil gratuit, non-stop, care te ajuta sa:- Afli cat ai de plata
- Confirmi plata preavizului
- Transmiti indexul autocitit
Daca ai nevoie de asistenta suplimentara, poti intra in legatura cu un consultant de luni pana vineri intre orele 8:00 si 20:00.
- Email si corespondenta postala
Pentru solicitari mai complexe, poti trimite un email sau documente prin posta la adresa:
O.P. 9 C.P. 10, Targu-Mures, Mures. - Magazine E.ON
Daca preferi o interactiune directa, magazinele E.ON sunt deschise de luni pana vineri, accesul fiind posibil doar cu programare prealabila, realizata online sau prin telefon.
Suport pentru clienti business si industriali
E.ON ofera asistenta personalizata pentru companiile mici, mijlocii si clientii industriali:
- IMM-uri: Apel gratuit la 0800 800 477
- Clienti industriali: Contact prin manageri dedicati pentru consultanta energetica. Detalii suplimentare se regasesc pe factura E.ON.
E.ON continua sa simplifice procesul de contact pentru clienti, oferind atat suport telefonic prin numerele dedicate, cat si solutii online prin platforma Myline sau chat-ul E.ON. Nu ezita sa folosesti aceste servicii pentru a obtine rapid raspunsurile de care ai nevoie.
Pentru mai multe detalii, acceseaza E.ON Myline sau apeleaza la nr telefon EON relatii clienti mentionate mai sus!
Cum pot lua legatura rapid cu un consultant E.ON pentru o problema legata de factura mea? Exista un numar de telefon sau o optiune in Myline pentru acest tip de asistenta? Multumesc!
Pentru a lua legatura rapid cu un consultant E.ON in legatura cu factura ta, poti apela la numarul de telefon 0265 200 366 sau 0265 200 900. Serviciul Call Center este disponibil non-stop pentru informatii generale, iar un consultant iti poate oferi asistenta de luni pana vineri, intre orele 8:00 si 20:00. De asemenea, daca esti utilizator al platformei Myline, poti verifica detalii despre factura direct in contul tau.
Buna ziua, am o intrebare legata de transmiterea indexului pentru consumul de energie. Care sunt metodele disponibile pentru a trimite corect indexul contorului catre E.ON? Exista o aplicatie online sau un numar de telefon dedicat? De asemenea, as dori sa stiu care este termenul limita pentru transmitere, astfel incat sa evit facturile estimate. Multumesc anticipat pentru raspuns!
Salut! Uite ce trebuie sa faci concret:
Transmite indexul prin aplicatia MyE.ON
Daca nu ai deja aplicatia, o poti descarca din App Store sau Google Play. Dupa ce o instalezi, te loghezi cu datele tale si mergi la sectiunea „Index”. Introdu acolo valorile contorului si trimite. E super simplu si rapid!
Foloseste platforma online MyE.ON
Daca iti e mai comod de pe calculator, intra pe site-ul lor (www.eon.ro), logheaza-te in contul tau si acceseaza sectiunea unde poti transmite indexul. Gasesti optiunea asta destul de vizibil.
Suna la numarul de pe factura
Daca nu vrei sa folosesti aplicatii sau site-uri, poti suna la numarul de telefon dedicat transmisiei indexului (il gasesti pe factura). Tine aproape codul de client, ca o sa-ti fie cerut cand suni.
Prin SMS: In unele cazuri, poti transmite indexul si prin SMS. Verifica pe factura sau pe site daca ai aceasta optiune si numarul corect la care trebuie sa trimiti.
Cat despre termenul limita, de obicei e specificat pe factura sau in mesajele pe care le primesti de la ei. Important e sa trimiti indexul la timp, de obicei in perioada mentionata, ca sa nu primesti o factura estimata. Daca ai ratat termenul, suna urgent la E.ON, poate reusesc sa te ajute sa rezolvi.
Sper ca te descurci acum! Daca mai ai nelamuriri, spune-mi! 😊
Buna ziua, am observat o eroare in factura mea de energie electrica si as dori sa stiu cum pot solicita o verificare sau corectie. Exista o procedura anume sau un departament special la care pot apela? Ce documente trebuie sa pregatesc pentru solutionarea situatiei? Multumesc!
Salut!
Sigur ca poti rezolva problema asta. Primul pas e sa iei legatura cu serviciul de asistenta clienti E.ON. Cel mai rapid e sa suni la numarul de telefon de pe factura, dar poti folosi si aplicatia MyE.ON sau sa le scrii un mesaj direct pe site, in sectiunea de contact.
Cand faci asta, e bine sa ai la indemana urmatoarele:
-Factura cu problema, ca sa poti explica exact despre ce e vorba.
-Codul de client, pe care il gasesti tot pe factura.
-Daca e o diferenta mare intre consumul real si cel facturat, e util sa ai o fotografie cu indexul actual al contorului.
Ei ar trebui sa iti ofere o solutie destul de repede. In general, daca problema e legitima, fie iti ajusteaza factura, fie iti explica de unde apare diferenta.
Mai jos iti voi lasa pasi cum sa contactezi relatii cu clientii de la E.ON
-Prin telefon. Poți suna la 0265 200 366 sau 0265 200 900 pentru a discuta direct cu un reprezentant E.ON. Serviciul Call Center este disponibil non-stop pentru informații precum soldul sau confirmarea plății unui preaviz. Pentru a vorbi cu un consultant, poți apela de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00.
E.ON ROMÂNIA
-Pe site-ul lor, online. Accesează contul tău Myline la E.ON Myline. Dacă nu ai un cont, îl poți crea rapid aici. În contul tău, poți transmite o sesizare detaliată referitoare la factura în cauză. Aici: https://www.eon.ro/myline/login
-Tot online pe chat. E.ON oferă un serviciu de chat disponibil pe site-ul lor oficial, unde poți discuta cu un asistent virtual sau cu un consultant, în funcție de oră. Accesează E.ON Chat pentru a începe conversația. Aici: https://www.eon.ro/contact
-Centre de relații cu clienții, magazine fizice unde poti merge. Dacă preferi interacțiunea față în față, poți vizita unul dintre centrele E.ON. Găsești lista completă a locațiilor și programul acestora aici. Este recomandat să faci o programare în prealabil, fie online, fie telefonic. Aici gasesti lista centrelor ai grija ca inainte sa faci o programare: https://www.eon.ro/programare-online
Sper sa se rezolve usor! 😊
Sunt interesat de posibilitatea de a beneficia de tarife mai avantajoase sau de oferte personalizate pentru consumul meu. Cum pot verifica ce optiuni sunt disponibile si ce pasi trebuie sa urmez pentru a schimba contractul actual?
Salut, Alexandru! Daca esti interesat de tarife mai avantajoase sau oferte personalizate, E.ON pune la dispozitie doua pagini dedicate unde poti verifica toate optiunile disponibile si alege ceea ce ti se potriveste cel mai bine.
Pasi pentru a gasi oferta potrivita:
Acceseaza paginile oficiale ale ofertelor:
Oferte pentru energie electrica: https://www.eon.ro/oferte-energie-electrica
Oferte pentru gaze naturale: https://www.eon.ro/oferte-gaze-naturale
Compara ofertele disponibile:
Gasesti oferte pentru consum mic, pachete cu asistenta tehnica sau solutii verzi, cum ar fi energie regenerabila sau gaze naturale combinate cu electricitate pe o singura factura.
Incheie contractul online:
Selecteaza oferta care te intereseaza, completeaza formularul si semneaza digital pentru un proces rapid si fara batai de cap.
Contacteaza E.ON pentru mai multe informatii:
Daca ai intrebari suplimentare, poti apela Call Center E.ON la numarul 0265 200 366 sau folosi platforma E.ON Myline.
Sper sa gasesti oferta ideala pentru consumul tau! Daca mai ai nevoie de ajutor, nu ezita sa intrebi. 😊
Buna ziua, din pacate am fost deconectat de la reteaua de energie electrica din cauza unei intarzieri in plata. Cum pot efectua reconectarea cat mai rapid? Ce documente trebuie sa transmit si care este termenul estimat pentru restabilirea serviciului? Multumesc!
Am observat ca exista intreruperi frecvente de curent electric in zona mea. Cum pot raporta aceste probleme si ce informatii sunt necesare pentru o solutionare rapida? Exista un numar de urgenta sau o aplicatie unde pot trimite sesizarea?
As dori sa schimb titularul contractului de energie pentru locuinta mea. Care sunt pasii necesari si documentele pe care trebuie sa le pregatesc pentru a finaliza aceasta modificare? Este nevoie de prezenta ambelor parti la semnarea actelor? Va multumesc!
Buna ziua! 😊
Pentru a schimba titularul contractului de energie E.ON, trebuie sa urmezi cativa pasi simpli:
Contacteaza E.ON – Poti suna la serviciul de relatii cu clientii sau accesa contul online pentru a incepe procesul de schimbare a titularului.
Pregateste documentele necesare:
Actul tau de identitate (copie);
Actul de identitate al actualului titular (copie);
Documente care atesta dreptul tau de folosinta asupra locuintei (de exemplu, contract de vanzare-cumparare sau de inchiriere);
Cererea de schimbare a titularului contractului, completata si semnata.
Semnarea actelor – Este ideal ca ambele parti sa fie prezente la semnare, dar daca nu este posibil, poti discuta cu cei de la E.ON despre alte optiuni, cum ar fi o imputernicire.
Trimite documentele – Le poti depune la un punct de lucru E.ON sau le poti trimite online, in functie de cum iti este mai usor.
Iti recomand sa contactezi direct E.ON pentru mai multe detalii, ca sa te asiguri ca ai toate informatiile necesare.
Sper ca ti-am fost de ajutor! Daca mai ai intrebari, nu ezita sa-mi scrii. Mult succes! 🌟